Luanvi Slovenija
 x 

Košarica je prazna
Shop Menu

Prodaja artiklov, ki so last podjetja SPAL, Ana Likar s.p.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    * a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    * b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    * c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    * d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    * e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    * f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    * g) način plačila in dostave,
    * h) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 
Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun oziroma plačilo s plačilno kartico.

 
Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    * z nakazilom na račun upravitelja SPAL, Ana Likar s.p. (po ponudbi / predračunu),
    


Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje SPAL, Ana Likar s.p. je davčni zavezanec.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

  
Postopek nakupa

1. Naročilo v obdelavi Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo sprejeto Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. 

3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Vračilo artiklov Vračilo artiklov je možno v 15. dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.
 

Dostava in vračilo

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..). Spletna trgovina Luanvi-sport posluje brez zaloge in sprejema prednaročila za izdelke, ki so objavljeni na strani. Prednaročila se zberejo enkrat tedensko in izdelke naročimo pri dobavitelju. 

Artikel bo dostavljen preko dostavne službe. Plačnik dostave je kupec, razen v primeru, ko znesek naročila presega 100 eur. Stroške vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo krije kupec. 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Naročila s skupno vrednostjo nad 100€ vam bomo dostavili brezplačno.
 
 
Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 
Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    * jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    * pošiljatelj bo jasno razviden,
    * različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    * jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    * željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 
Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 
Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 01.01.2017

Izpostavljamo

INFORMACIJE

Call Center

Prosimo pišite nam na mail: info@luamvi-sport.si

V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

Pomoč?